menu
drukuj

2021-11-26 13:55:24

Ogłoszenie


KOMUNIKAT Ważna informacja dot. programu Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym W związku ze zmianą wytycznych w zakresie programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” i trwającą weryfikacją wniosku złożonego przez Gminę Stary Dzierzgoń, uprzejmie informujemy wszystkich mieszkańców (rodziców/opiekunów prawnych uczniów, ubiegających się o komputery oraz osoby pełnoletnie, które złożyły oświadczenia we własnym imieniu) o konieczności dokonania niezbędnych uzupełnień, złożonych przez Państwa oświadczeń. Wszystkie złożone oświadczenia, wymagają uzupełnienia o następujące dokumenty, poświadczające: 1) stopień pokrewieństwa w linii prostej dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu (weryfikacja poprzez: odpisy aktów stanu cywilnego np.: odpisy aktów urodzenia, odpisy aktów małżeństwa itp.) 2) fakt zatrudnienia krewnego w zlikwidowanym PPGR (weryfikacja poprzez np. kserokopie umów o pracę, świadectw pracy, książeczek/legitymacji ubezpieczeniowych z pieczątkami zakładu pracy, zaświadczenie z ZUS, itp.). Dotyczy osób, które nie dostarczyły do tej pory potwierdzenia zatrudnienia krewnego. 3) zaświadczenia ze szkoły, w której dziecko się uczy (nie dotyczy uczniów szkół w gminie Stary Dzierzgoń), iż dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. 4) zaświadczenie o zameldowaniu dziecka (do pobrania w USC), lub oświadczenie o zamieszkiwaniu na terenie gminy Stary Dzierzgoń wg. załączonego wzoru. Ww. dokumenty są niezbędne, aby uznać zasadność wsparcia dla uczniów (czyli przekazanie im. komputerów, pozyskanych przez Gminę Stary Dzierzgoń w konkursie „Granty PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju dla uczniów”) i stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej wniosek Gminy Stary Dzierzgoń do instytucji weryfikującej. Uzupełnienia ww. dokumentacji należy składać: 1) w wersji papierowej, w Urzędzie Gminy w Starym Dzierzgoniu, lub 2) poprzez skany dokumentów, przesłane e-mailem na adres urzad@starydzierzgon.pl w nieprzekraczalnym terminie do 10 grudnia 2021 roku do godz. 15:00. UWAGA! Niedostarczenie w/w dokumentów, będzie skutkowało odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcia dla ucznia! Wójt Gminy Stary Dzierzgoń /-/ Marek Turlej

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik oÅ...o.doc 2021-11-26 13:56:53 Kwolek Kamil
załącznik oÅ....doc 2021-11-26 13:57:01 Kwolek Kamil

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamil Kwolek
Data powstania: 26.11.2021 13:55
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 220

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu